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Japanese Relationship Marketing : Reappraisal of Roles Among Industrial Distributors
https://hue.repo.nii.ac.jp/records/725
https://hue.repo.nii.ac.jp/records/725469ff35f-62f7-4c69-b415-19ac2ea4600f
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
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公開日 | 2023-02-28 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | Japanese Relationship Marketing : Reappraisal of Roles Among Industrial Distributors | |||||||
言語 | en | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
著者 |
Tsuye, Kenneth Ichiro
× Tsuye, Kenneth Ichiro
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抄録 | ||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||
内容記述 | This paper found a new role for Japanese industrial distributors, via elaborate case study methodology. The findings suggest previous results might have ignored this particular role. A small manufacturer might try to use this role strategically, especially when attempting to enter a new market. | |||||||
内容記述 | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | 1.Introduction 2.Brief Literature Review and Theoretical Background 3.Methodology 4.Case study 5.Case analysis 6.Discussion 7.Conclusion | |||||||
書誌情報 |
広島経済大学経済研究論集 en : HUE Journal of Economics and Business 巻 37, 号 3, p. 107-119, 発行日 2014-12-31 |
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出版者 | ||||||||
出版者 | 広島経済大学経済学会 | |||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 0387-1436 | |||||||
書誌レコードID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AN00212083 | |||||||
フォーマット | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | application/pdf | |||||||
著者版フラグ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |