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  1. 紀要
  2. 広島経済大学経済研究論集
  3. 37巻
  4. 3号

Japanese Relationship Marketing : Reappraisal of Roles Among Industrial Distributors

https://hue.repo.nii.ac.jp/records/725
https://hue.repo.nii.ac.jp/records/725
469ff35f-62f7-4c69-b415-19ac2ea4600f
名前 / ファイル ライセンス アクション
keizai2014370307.pdf keizai2014370307.pdf (827.9 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2023-02-28
タイトル
タイトル Japanese Relationship Marketing : Reappraisal of Roles Among Industrial Distributors
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 Tsuye, Kenneth Ichiro

× Tsuye, Kenneth Ichiro

Tsuye, Kenneth Ichiro

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抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This paper found a new role for Japanese industrial distributors, via elaborate case study methodology. The findings suggest previous results might have ignored this particular role. A small manufacturer might try to use this role strategically, especially when attempting to enter a new market.
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 1.Introduction 2.Brief Literature Review and Theoretical Background 3.Methodology 4.Case study 5.Case analysis 6.Discussion 7.Conclusion
書誌情報 広島経済大学経済研究論集
en : HUE Journal of Economics and Business

巻 37, 号 3, p. 107-119, 発行日 2014-12-31
出版者
出版者 広島経済大学経済学会
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 0387-1436
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN00212083
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
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Ver.1 2023-07-25 11:07:30.486349
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