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アイテム
Crisis-driven Salesperson Network Formation: Case in Point- Leadership Implications for Kagome Co. Ltd. and Their Regional Marketing Strategy*
https://hue.repo.nii.ac.jp/records/734
https://hue.repo.nii.ac.jp/records/7341a7a3534-029f-4a89-ad9c-eb46cd857c02
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||||||
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公開日 | 2023-02-28 | |||||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||||
タイトル | Crisis-driven Salesperson Network Formation: Case in Point- Leadership Implications for Kagome Co. Ltd. and Their Regional Marketing Strategy* | |||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||||
言語 | ||||||||||||||||
言語 | eng | |||||||||||||||
キーワード | ||||||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||||
主題 | Relationship selling | |||||||||||||||
キーワード | ||||||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||||
主題 | Industrial sales | |||||||||||||||
キーワード | ||||||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||||
主題 | social network | |||||||||||||||
キーワード | ||||||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||||
主題 | leadership | |||||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||||
著者 |
Tsuye, Kenneth Ichiro
× Tsuye, Kenneth Ichiro
× 細井, 謙一
× Tsuye, Kenneth Ichiro
× Hosoi, Kenichi
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抄録 | ||||||||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||||||||
内容記述 | In 2011, “The Great East Japan Earthquake” impacted large changes within a multitude of Japanese business networks. In particular, Kagome Co. Ltd., a Japanese food manufacturer, was one firm that suffered dramatic changes within their traditional business networks. This narrative case analysis will discuss how such network changes triggered substantial business opportunities far beyond normal product development expectations and what salespersons should do after incurring such an acute reorganization. In this case, salespersons or managers like M who performed a central role in adapting said networks. We conclude the paper by discussing the implications of this case. |
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書誌情報 |
広島経済大学経済研究論集 en : HUE Journal of Economics and Business 巻 37, 号 2, p. 49-57, 発行日 2014-09-30 |
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出版者 | ||||||||||||||||
出版者 | 広島経済大学経済学会 | |||||||||||||||
ISSN | ||||||||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||||||
収録物識別子 | 0387-1436 | |||||||||||||||
書誌レコードID | ||||||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||||||
収録物識別子 | AN00212083 | |||||||||||||||
フォーマット | ||||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||||
内容記述 | application/pdf | |||||||||||||||
著者版フラグ | ||||||||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |